08.08.12 Helen

8 aug.

Täna oli päris veider tööpäev. Üle pika aja olin jälle hommikuses vahetuses ja tulin tööle jälle Mihkli nimesildiga. Olin sellega umbes tund aega tööl, kui üks hispaanlane mu silti pikalt jõllitas ja Inksu märkas, et mul vale nimi ja naerma hakkas.

Kuna Blanco oli puhkuselt tagasi tulnud, oli meid tööl täna eriti palju. Seetõttu pandi mind pärast hommikusööki neid kärusid pesema, millega taldrikuid kööki ära viiakse. Öeldi, et mul on kolme käru pesemiseks poolteist tundi aega ja anti kätte mingi metallist švamm, millega ma kodus kõrbenud potte pesen, ja vesi. Kui ma imestasin, et kas ma seepi või mingit pesuvahendit ei saagi, sain vastuseks, et mucho mucho agua ja saab puhtaks küll. Kahe käru pesemisega läks mul 20 minutit, venitasin kolmandaga veel 20 minutit ja mõtlesin, et mis ma nüüd siis ülejäänud ajaga peale hakkan. Lähen pesen siis lastetoolid ka ära. Pesemise ajal aga olin endal püksid märkamatult hargivahelt katki tõmmanud. Töötasin veel tunni katkiste pükstega baaris, kuni auku märkasin. Läksin küsisin uued püksid ja jätkasin tööpäeva.

Lõpuks lõunasöögi ajal kukkus mingi mees väga hullusti. Libises, viskas nõud toiduga maha kildudeks ja lendas ise sinne peale. Lahkus restoranist veriste kätega, kuid oli peagi tagasi, ju siis polnud nii hull kuis paistis.

Selline tööpäev siis täna.

Muidu on inimesi hotellis palju ja tuleb aina juurde, hispaanlasi rohkelt ja mõningate käitumine ajab endiselt väga närvi. Näiteks hiljuti vahetas üks naine oma lapse mähkmeid õhtusöögi ajal restoranis tooli peal ja kui sealt mähkmetest miskit toredat toolile välja tuli, pühkis ta selle ära taaskasutava materjalist salvrätikuga. Ei saa mina aru, kas mõistust pole üldse, või on nad selle puhkuse ajaks koju jätnud. Kirss tordi peal oleks olnud kui ta need mähkmed veel laua peale jätnud oleks.

Lisa kommentaar

