Tegemised.

7 aug.

See kell kuu aja pärast olen ma tagasi oma armsal kodumaal Eestis ning olles jälle aasta vanem 🙂

Viimased tegemised on, et käisime mina, Helen ja Inks Granadas ja Alhambrat külastamas. Vägev koht ikkagi, muidugi sattusime sinna ühel kuumimal päeval ja kõndisime varjust varju 😀 . Startisime sinna kell 8 hommikul ja jõudsime mingi 8 õhtul. Kõik oli hea ja lahe, miinused olid bussisõit mis meile Heleniga eriti ei istunud ja see, et vähe aega saime olla Granada linnas. Alhambras sai teha Helen pildi kus ta päriselt on seal kohal, mitte ennast sinna photoshopis sinna sisse end lõiganud 😀 .

Image

 

Image

Tänud fotograafile 🙂

Siis oli palgapäev! Täna juhuslikult raiskasin seda jälle. Tegin ühe vajaliku ostu. Minu kulla-kallikesed 4-5a plätud läksid katki 😦 ning ostsin endale uued + mõned kahedava vajalikkusega ostud :D.

Üleeile oli Jauri ära saatmis pidu. Tema on Costa Rico-st pärit praktikant. Vähe äge vend, nüüd läheb kuuks ajaks euroopa peale reisima.

Praeguseks hetkeks on üleüldine väsimus peale tulnud, esimest korda see suvi tegin kerge uinaku päeval peale rasket šopingut :D, sellega magasin ka oma õhtusöögi aja maha ja pean nüüd veel 20 minutit ootama, et toitu varastama minna 😀

Ei oska enam teile lugemiseks või endale mälestusteks midagi kirjutada, süüdistan selles praegu seda und mis hakkab jälle võimust võtma. Aga mida vähem ma siia kirjutan seda rohkem on mul kodus rääkida 😀

Adios…

Mihkel

7.08.12 kell 21:09

Lisa kommentaar

